woensdag 10 november 2010

OnderOns: Roelof Pos over de Kors Breijerschool (WeesperNieuws)

In het WeesperNieuws van deze week ook weer de rubriek OnderOns. Deze keer komt Roelof Pos, eigenaar Positive Computer Services en Weesper sinds 1999, aan het woord met o.a. deze uitspraken over de brede Kors Breijerschool.

Als u een dagje burgemeester van Weesp zou zijn, dan….
“… zou ik me met hart en ziel inzetten voor de brede school / de nieuwe
Kors Breijerschool. Ook zou ik me hard maken voor het speeltuintje dat wel weggehaald, maar niet teruggeplaatst is en ik zou aan de slag gaan met het industrieterrein.”

Welk lokaal nieuws houdt u bezig?
“Het nieuws rond de Kors Breijerschool. Met de verkiezingen voor de deur roepen alle partijen om het hardst dat de brede school er snel moet komen, maar een aantal van hen heeft in het verleden de plannen ernstig vertraagd.”

Bron: http://www.weesper.nl/weespernieuws/pdf/2010/wn10november10.pdf (pagina 5)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten